Öğretmen-veli görüşme gün ve saatleri belirlenmiştir.
Öğretmenlerimiz ile görüşmek isteyen velilerimiz okul web sitemizin anasayfasında bulunan "Okuldan Randevu Al" sekmesine tıklayarak randevu alabilir. İlgilenen velilerimize duyrulur.
ÖĞRETMEN |
BRANŞI |
GÖRÜŞME GÜN-SAAT |
Nurdan HANÇERLİOĞLU |
TÜRKÇE |
Perşembe - 3.ders saati |
Arif ÜNAL |
TÜRKÇE |
Perşembe - 5.ders saati |
Burak ŞAHAN |
TÜRKÇE |
Pazartesi – 5.ders saati |
Müge KOÇ TEKTEKİN |
TÜRKÇE |
Salı – 3.ders saati |
Çiğdem MANSUROĞLU |
TÜRKÇE |
Salı – 5.ders saati |
Eylem KORKMAZ |
MATEMATİK |
Salı – 6.ders saati |
Burcu BAYTAR |
MATEMATİK |
Salı – 3.ders saati |
Nihan ANAR |
MATEMATİK |
Cuma – 4.ders saati |
Serdar ÖZKAHRAMAN |
MATEMATİK |
Çarşamba – 2.ders saati |
Esra Sultan ATLIHAN |
MATEMATİK |
Cuma – 2.ders saati |
Seval Müftüoğlu |
MATEMATİK |
Pazartesi – 3.ders saati |
Dilek TEKİN |
FEN BİLİMLERİ |
Salı – 3.ders saati |
Zehra ATEŞ |
FEN BİLİMLERİ |
Perşembe – 4.ders saati |
Huriye GÜNYAR ÇELİK |
FEN BİLİMLERİ |
Salı – 3.ders saati |
Yakup KAPLAN |
SOSYAL BİLGİLER |
Çarşamba – 5.ders saati |
Esma BİLGEN |
SOSYAL BİLGİLER |
Salı – 6.ders saati |
Yasin ARAZ |
SOSYAL BİLGİLER |
Salı – 2.ders saati |
Funda YILDIZ |
İNGİLİZCE |
Salı – 5.ders saati |
Canan PİRCİ |
İNGİLİZCE |
Perşembe – 3.ders saati |
Beste SÖNMEZ |
İNGİLİZCE |
Perşembe – 2.ders saati |
İrem DEMİR |
İNGİLİZCE |
Çarşamba – 4.ders saati |
Barış KİRAZ |
İNGİLİZCE |
Perşembe – 2.ders saati |
Mehtap AKBEL BABA |
ALMANCA |
Salı – Öğle Arası |
Azize İLHAN |
DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ |
Perşembe – 6.ders saati |
Emine BAKLA |
DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ |
Salı - Öğle Arası |
Nigar GÜL |
GÖRSEL SANATLAR |
Cuma - 3.ders saati |
Hatice GÜNCÜ |
MÜZİK |
Çarşamba – 3.ders saati |
Fatma BUNG |
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR |
Cuma - 5.ders saati |
İsmail Hakkı CEYLAN |
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR |
Pazartesi – 5.ders saati |
Mehmet Ali ŞEKER |
TEKNOLOJİ TASARIM |
Çarşamba – 5.ders saati |
Neslihan KAFADAR |
TEKNOLOJİ TASARIM |
Perşembe – 5.ders saati |
Seren SAĞLIK |
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ |
Çarşamba – 2.ders saati |